viernes, 8 de noviembre de 2013

3ª Colaboración en Radio Sabadell junto al periodista Manolo Garrido

Ángeles Mañas, blocaire El Horno de Melek: "M'agradaria aprendre a guarnir les postres, si ho fem amb bon gust guanyen molt"
 
Ángeles Mañas torna a encendre El Horno de Melek per compartir amb Tarda de Ràdio la recepta del flan de café, postre que "a mi m'agrada menjar-me'l calent, però podem conservar-lo durant tres dies" diu. Per l'hora de la secció s'avé més un croissant de pernil dolç i formatge molt fàcil de preparar i el que anomena briox llampec. Mañas que la pròxima setmana participarà en la fase final d'un càsting per un programa de televisió de rebosteria reconeix que "m'agradaria aprendre el guarniment dels postres".
 

4 comentarios:

  1. Bueno, pues ya esta claro el tema del flan de café, has explicado unos postres buenísimos y ¿sabes?, yo también soy fan del hojaldre que ricooooooooooooo¡¡¡¡¡¡¡, Duendecillo te deseo la mejor de las suertes por que te la mereces..¡¡¡¡
    muuuuakkkkk¡¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  2. ¿Es mañana? ¡ te deseo suerte en el día de mi cumple! Te me estás haciendo una experta en el mundillo de la comunicación. Besos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aunque sea tarde muchas felicidades, espero que hayas pasado un día genial y hayas elaborado un postre acorde a una gran persona como tú. Muchas felicidades. Un abrazo enorme y dulce

      Eliminar
    2. Muchas gracias, ya estoy de vuelta ha sido una experiencia magnifica y sobre todo enriquecedora. Besos dulces

      Eliminar